De mogelijkheden op het gebied van folderverspreiding zijn zeer divers per gebied of regio of waar u ook maar wenst in Nederland. Plaatselijk, regionaal, landelijk of op basis van een postcode, reclamefolder verspreiding is op alle niveaus mogelijk. Geadresseerd of ongeadresseerd. Wilt u uw folders verspreiden in een sealpakket of ziet u de reclamefolders liever op een exclusieve manier in de brievenbussen verspreid worden? U kunt bovendien op het hoogste rendement rekenen doordat wij u de mogelijkheid bieden doelgroepselectie toe te passen.
In Nederland hechten consumenten waarde aan de komst van de folder in de brievenbus die via folder verspreiding bezorgd wordt. Het is een marketinginstrument dat als zeer machtig kan worden omgeschreven. Consumenten die een reclamefolder of flyer krijgen, lezen deze aandachtig door en worden rechtstreeks in de verleiding gebracht om aankopen te doen of diensten af te nemen.
De consument vindt het belangrijk dat de reclamefolder er goed uitziet, want die wordt niet alleen gelezen, maar ook bewaard. Losbladige velletjes die niet netjes zijn verzorgd, belanden al snel in de prullenbak. U bent bij ons in goede handen om uw reclamefolders te verspreiden. Onze folder en flyer verspreiding is van het hoogste niveau, en door onze ruim 20 jaar aan ervaring kunnen wij altijd de scherpste deal bieden!
Reclame Folders verspreiden kan vanaf 14,-/1000 stuks
Drukken en verspreiden vanaf 17,-/1000 stuks
Vraag direct een offerte aan: Stuur een e-mail
Wij werken in de folderverspreiding samen met partners die net als ons grote waarde hechten aan het leveren van de beste kwaliteit. Dat is dan ook meteen een garantie dat de huis aan huis campagne die wij voor u uitvoeren tot in de puntjes zal worden verzorgd.
-
Val op met het verspreiden van folders
Iedere week ontvangen consumenten een divers aan van reclamefolders die in de brievenbus wordt bezorgd. Reclamedrukwerk valt altijd op bij de consument en zeker als er aandacht besteed is aan de folder. Dat leidt tot aankopen van producten en afname van diensten. Er is een onderzoek uitgevoerd door Veldkamp Marktonderzoek dat er een grote kans is op het ontstaan van actie op het moment dat de consument een folder onder ogen krijgt. In een meerpersoonshuishouden zijn er bovendien vaak meerdere personen die de reclame bekijken. Het is zelfs zo dat 70 procent van de andere personen die tot het huishouden behoren ook de folders lezen. Indien er voor een opvallende reclamefolder wordt gekozen, is het rendement nog groter.
-
Kies voor regelmatige verspreiding
Consumenten vinden het prettig als er vertrouwd kan worden op de komst van de folder. Er wordt dan zelfs naar de komst van de folder uitgekeken als deze op periodieke wijze wordt verspreid. Uiteraard wordt door de bedrijven rekening gehouden met het koopgedrag van de consument. Het zet minder zoden aan de dijk door eenmalig een folder te verspreiden in verhouding tot een regelmatige verspreiding. Dat levert namelijk een groter rendement op en daarom raden wij ook aan om voor een periodieke folderverspreiding te kiezen.
-
Herkenbaarheid vergroten
Het spreekt voor zich dat regelmatig contact via folderverspreiding de herkenbaarheid van het merk en het bedrijf bij de consument vergroot. Herkenbaarheid leidt weer tot vertrouwen en tot een verdere uitbouw van de relatie. Denk maar eens aan grote supermarkten en bouwmarkten die in een constante concurrentiestrijd zijn verwikkeld om zo bekend mogelijk bij de consument te worden en een relatie op te bouwen en te onderhouden. Er is over het vergroten van de herkenbaar in het verleden een artikel verschenen: ‘Sterk merk bouwen’ dat daarin meer inzicht biedt.
-
Maak gebruik van meerdere kanalen
Het gebruik van meerdere mediakanalen kan het effect versterken en voor een nog groter rendement zorgen. Als er bijvoorbeeld een aanbieding op televisie wordt gepresenteerd, dan kan het verspreiden van een folder direct daarna voor een verstevigend effect zorgen.
-
Online verwijzing
De meeste bedrijven en retailers hebben tegenwoordig de beschikking over een website of webwinkel en het is dan ook belangrijk om in de folder een verwijzing op te nemen naar de website. Er kan dan door consumenten nog meer informatie worden verkregen en indien van toepassing kan de klant direct een product online bestellen of bijvoorbeeld online een offerte aanvragen.
-
Deel actiebonnen uit
Consumenten zijn dol op aanbiedingen en kortingen. Er wordt dan ook een uitstekende mogelijkheid geboden om actiebonnen in de vorm van bijvoorbeeld kortingsbonnen in de folder op te nemen. De consument kan de kortingsbon uitknippen en meenemen naar de winkel om bij de aankoop van een specifiek product korting te krijgen.
Folderverspreiding is bij ons mogelijk op vele niveaus van landelijk tot postcodegebied en van regionaal tot plaatselijk. U kunt eenvoudig een keuze maken tussen ongeadresseerd en geadresseerd drukwerk. De folderverspreiding wordt gedaan op een exclusieve manier of door middel van een sealpakket met daarin meerdere folders. Wij bieden u gratis doelgroepselectie voor een nog effectiever rendement.
Vraag direct een vrijblijvende offerte aan via info@folderverspreiding.nl voor een effectieve huis aan huis campagne en groot rendement.